Rabu, 19 Januari 2011

Aku Bukan Manohara

Perkenankanlah i memberi you surat cinta ni. Maaf bila kau baca ni surat agak “e e” sikit pengucapan. Karna memang la aku tulis surat ni sambil dengar Siti Nurhalije menyanyi. Dan mudah-mudahan kau masi cukup sering menengok film ipin upin tu biar kau agak2 ngerti sikit la apa maksud surat ni.

Assalamualaikom, Apa kabarnya kau Pangeran Klantan? Suda lama ni aku tak jumpa kau. Ada kau rindu aku? Barang sikit je? Siksa rasa hati ni kalo ingat kau. Tapi macam itu la yang orang sebut cinta? Aku suda terlalu lama pendam rasa sakit ni karna rindu. Tak ada kau peduli walau sikit kan? Maaf aku memang berusaha nak lupakan kau sejak kita berpisah, i unfollow twitter you, you delete pula fesbuk i dan akhirnya i delete ym you. (ngok)

Aku liat kau dah dapat la perempuan lain pengganti aku, sedih rasanya. Walau bedarah-darah hatiku ni sambil mengucapnya akan aku katakan semoga la kau bahagia bersamanya.
Maaf mungkin aku tak pandai nak tulis surat cinta buat kau. Dan maaf pula bahasa Malaysia aku yg kacau ni. Karna inti dari surat ni Aku Bukan Manohara!! yang kau suka itu. Dan kau tu juga bukan Pangeran Klantan. Tapi yang terlihat sama mungkin, kisah cinta aku dan kau sama dengan mereka. TRAGIS mameeeeeeeeeeeen!!

(cukup bahasa malaysianya)

Sumpah demi jenggot Sinterklas gue harus mutar lagu Siti Nurhaliza dulu supaya mendalami menulis surat ini! (yang padahal kalau di baca gagal besar sodara2 surat ini) TAPI LIAT DONG PENGORBANAN GUE!! Dan buat anda entahsiapa yang saya maksud di surat cinta ini silahkanlah tertawa atau malah memunculkan tanda tanya karna pasti anda berpikir : SURAT CINTA MACAM APA YANG JUDULNYA AKU BUKAN MANOHARA??!! HAAAAH??

Iya kalem atuh boi.. intinya gue memang bukan Manohara! Perempuan mantan siksaan pangeran klantan yang lu suka, yang lu twit waktu lu liat dia nonton final AFF 26 desember kemaren!! Ngerti?

Tertanda

(Bukan Manohara)


P.S : APA PERLU GUE BIKIN YANG VERSI LUNA MAYA??


---Oleh:


(diambil dari: www.heykila.tumblr.com )


Tidak ada komentar:

Posting Komentar